Centrum Sztuk Zdrowotnych
Szkoła Tradycyjnej Medycyny Chińskiej

   wersja do druku 
Strona glówna » Programy wszystkich szkoleń, kursów » Programy: Tradycyjna Medycyna Chińska » Adam Kowalski » Różnicowanie wzorców patologii w medycynie chińskiej 
Jeżeli chcesz otrzymywać informacje o zajęciach i szkoleniach, podaj swój email:

Szkolenie proponowane.
[[title]] Adam_Kowalski.jpgRóżnicowanie wzorców patologii w  medycynie chińskiej. Prowadzi Adam Kowalski, więcej…
Prosimy o  zgłaszanie chęci uczestniczenia w  tym szkoleniu.
Informacje i  zapisy:
Marian Nosal, komórka: 697113930; stacjonarny: 224785715
UWAGA: linki do WSZYSTKICH naszych szkoleń, znajdują się na STRONIE GŁÓWNEJ, przy zdjęciach wykładowców. STRONA GŁÓWNA - kliknij tutaj, aby na nią wejsć… Dlatego nie mamy działu "kalendarium". Zapraszamy też na nasze strony na Facebooku: Szkoła, szkolenia  akupunktury i ziołolecznictwa Tradycyjnej Medycyny Chińskiej, masaże, dietetyka, kursy, warsztaty - Różnicowanie wzorców patologii w medycynie chińskiej facebook.png Google+ Szkoła, szkolenia  akupunktury i ziołolecznictwa Tradycyjnej Medycyny Chińskiej, masaże, dietetyka, kursy, warsztaty - Różnicowanie wzorców patologii w medycynie chińskiej google+.png
dr Agnieszka KrzemińskaMedycyna NAJBLIŻSZE SZKOLENIE: Szkoła Dietetyki Tradycyjnej Medycyny Chińskiej (TCM), kurs siedmioczęściowy, edycja Wiosna 2018 Warszawa, I  - VI 2018 r. Prowadzi dr  Agnieszka Krzemińska., więcej…

PROGRAM SZKOLENIA: Różnicowanie wzorców patologii w  medycynie chińskiej. Prowadzi Adam Kowalski

Kurs składa się z  dwudniowych sesji

I zajęcia: Różnicowanie wzorców patologii według Ośmiu Podstawowych Kategorii oraz według Qi, Krwi i  Jin Ye

II zajęcia: Wzorce patologii Śledziony i  Żołądka

III zajęcia: Wzorce patologii Serca i  jelita Cienkiego

IV zajęcia: Wzorce patologii Płuc I  jelita Grubego

V zajęcia: Wzorce patologii Wątroby i  Pęcherzyka Żółciowego

VI zajęcia: Wzorce patologii Nerek i  Pęcherza Moczowego

VII zajęcia: pozostałe systemy różnicowania wzorców (w skrócie), a  także uzupełnienia i  sprawdzenie wiedzy.