Centrum Sztuk Zdrowotnych


Powrót na stronę główną » Stosowanie systemu webinarowego » Stosowanie systemu webinarowego Clickmeeting » Instrukcja użycia systemu webinarowego ClickMeeting
ZAPRASZAMY NA NOWĄ EDYCJĘ szkolenia: Szkoła, szkolenia  akupunktury i ziołolecznictwa Tradycyjnej Medycyny Chińskiej, masaże, dietetyka, kursy, warsztaty - Instrukcja użycia systemu webinarowego ClickMeeting Lada_Malinakova.jpgPodstawowy kurs masażu stóp On Zon Su 按踵術 - starożytna chińska refleksologia stóp. Kurs dziewięcioczęściowy. Warszawa, XI 2023 - VI 2024 roku. Prowadzi Lada Malinakova. MOŻNA JESZCZE DOŁĄCZYĆ DO SZKOLENIA, A  ZALEGŁE SESJE ZALICZYĆ ONLINE. Informacje i  zapisy: Lada Malinakova, Marian Nosal, komórka: 571245333; stacjonarny: 224785715, więcej…
Tai Chi, Forma DzieciDao ĆWICZENIA ONLINE: Qigong Jadeitowej Księżniczki ONLINE, ćwiczenia dla zdrowia i  witalności. Środy i  piątki 7:45-9:15  - Warszawa, i  Internet cały. Prowadzi Marian Nosal, więcej…
Lada MalinakovaMedycyna ĆWICZENIA ZDROWOTNE: Zajęcia ONLINE Qigong oraz Tai Chi, styl Chang San Feng we wtorki 19:00 i  czwartki 19:30 Warszawa, i  Internet cały. Prowadzi Lada Maliňáková-Nosal, więcej…

Instrukcja użycia systemu webinarowego ClickMeeting w  ramach Wydarzeń organizowanych przez CentrumSztukZdrowotnych.pl

Obsługa systemu Clickmeeting w  ramach naszych Wydarzeń jest intuicyjna, więc łatwo jest ją opanować, jednak wszystkim polecamy przeczytanie tego tekstu i  zapoznanie się z  materiałami podanymi w  linkach do otrzymanego zaproszenia

● Emaile z  zaproszeniem na webinary organizowane przez CentrumSztukZdrowotnych.pl wysłamy zazwyczaj poprzez plaformę ClickMeeting do Uczestników z  adresu:
"CentrumSztukZdrowotnych.pl W-wa" <no-reply@clickmeeting.com>
najczęściej dzień przed szkoleniem i  gdyby nie było go w  skrzynce pocztowej lub w  SPAMIE/Ofertach itp., na przykład 4 godziny przed webinarem, to prosimy o  skontaktowanie się z  nami.

● w  zajęciach cyklicznych jedno zaproszenie i  przysłany w  nim link do Wydarzenia jest aktualny na wszystkie sesje tych zajęć aż do przysłania następnego zaproszenia. Zazwyczaj przez jeden miesiąc.

● Ponieważ ClickMeeting jest platformą opartą na przeglądarkach internetowych, wymagane jest korzystanie z  ich najaktualniejszych, oficjalnych wersji, takich jak Google Chrome, Mozilla Firefox (z ograniczeniami: patrz na uwagę niżej), Edge, Opera, czy Safari.

● UWAGA: w  przypadku filmowania wydarzenia CM na smartfonie obraz w  przeglądarce internetowej Mozilla Firefox może być odwrócony. Dlatego ta przeglądarka nie jest polecana, a  jeżeli jej używamy, to dobrze mieć też zainstalowaną na naszym urządzeniu inną polecaną przeglądarkę internetową, aby w  razie pojawienia się odwróconego obrazu, przełaczyć się na nią.

● W  smartfonach można też używać aplikacji systemu ClickMeeting. Jest ona mniej polecana, ponieważ łączność komórkowa jest mniej stabilna, niż połączenie światłowodowe. W  przypadku aplikacji smartfonowej potrzebne jest bardzo stabilne połączenie WiFi.

● Łącza naszych urządzeń powinny być stabilne i  wydajne, aby przeszedł przekaz audio i  video.

● Wymagania techniczne i  inne opisane są w  dokumentacji systemu ClickMeeting (ClickMeeting.com), na przykład w  dziale Baza Wiedzy na dole strony www.

● Aby zalogować się do systemu ClickMeeting otwieramy email, który otrzymaliśmy/otrzymamy i  klikamy Dołącz (zalecane i  wygodne) lub kopiujemy przysłany link do webinaru do paska adresu przeglądarki internetowej i  potwierdzamy np. klawiszem Enter.

● Dobrze jest zalogować się na każdy webinar około 10-15 minut wcześniej, żeby sprawdzić łącza i  podstawy obsługi systemu ClickMeeting.

● Jeżeli, dla sprawdzenia poprawnosci linku, zalogujemy się dużo wcześniej, na przykład w  przeddzień Wydarzenia i  Wydarzenie będzie jeszcze zamknięte, to mimo to powinniśmy zobaczyć stronę www Poczekalni z  podstawowymi informacjami o  naszym webinarze, przynajmniej jego nazwę i  datę otwarcia.

● W  trakcie logowania podajemy swoje imię, adres e-mail, na który przyszło zaproszenie oraz hasło/token, które podane będzie w  zaproszeniu.
Adres email i  hasło/token zazwyczaj już są podane przez system.
Każdy nasz webinar zabezpieczony jest hasłem/tokenem.
W czasie logowania proszę podawać w  rubryce "Imię" dane niewrażliwe, na przykład imię i  pierwszą literę nazwiska (np. Jan Kowalski podaje "JanK", "Jan" lub "Janek"), bo dane te są widoczne dla innych osób.
Każdy uczestnik sam decyduje o  tym, jak będzie widoczny dla innych.

● Jeżeli Państwa lub nasz system łączności lub też sam system webinarowy ClickMeeting z  jakichś powodów przestanie działać (np. przerwa w  dostawie Internetu), to logujemy się od nowa, czyli ponownie otwieramy email, który otrzymaliśmy/otrzymamy i  ponownie klikamy Dołącz (zalecane i  wygodne) lub kopiujemy przysłany link do webinaru do paska adresu przeglądarki internetowej i  potwierdzamy np. klawiszem Enter.

● Plik z  materiałami dla Uczestników zazwyczaj wysyłamy emailem lub należy go pobrać z  czasie Wydarzenia, klikając na naszego awatara (inicjały naszego Imienia podanego przy logowaniu) i  w opcję "Udostępniane pliki".

● W  czasie sesji nie będzie możliwości włączania mikrofonów uczestników i  zbiorowej dyskusji ze względu na dużą liczbę uczestników i  powstawanie sprzężeń akustycznych.
Czasami wykonujemy włączenia mikrofonów i  kamer niektórych uczestników.
Kiedy zabieramy głos, to aby nie było sprzężeń akustycznych oddalamy mikrofon od głośnika, maksymalnie wyciszamy głośnik, lepiej jest wyłączyć głośnik i  korzystać ze słuchawek, a  najlepiej używać słuchawek sprzężonych z  mikrofonem i  posiadającycg filtr odcinający sprzężenia akustyczne na linii słuchawka-mikrofin..

● Jeżeli komuś podłączymy kamerę i  / lub mikrofon, aby mógł mówić, na przykład zadawać pytania, to uaktywniajcie te urządzenia klikając na czerwone ich ikonki w  systemie ClickMeeting (nawet jeżeli podłączenie jest powtórne i  za każdym następnym razem też!)
Zazwyczaj nasza przeglądarka internetowa również prosi o  potwierdzenie pozwolenia na udostępnienie kamery i  mikrofonu.
Czyli potwierdzamy w  DWÓCH programach za każym razem wejście na wizję, czy fonię!
Inaczej jest w  smartfonach, w  aplikacji internetowej ClickMeeting, gdzie wejście na wizję i  fonię potwierdzamy tylko jednokrotnym kliknięciem w  czerwone ikonki odpowienio kamery i  mikrofonu,
Kiedy zabieramy głos, to aby nie było sprzężeń akustycznych oddalamy mikrofon od głośnika, maksymalnie wyciszamy głośnik, lepiej jest wyłączyć głośnik i  korzystać ze słuchawek, a  najlepiej używać słuchawek sprzężonych z  mikrofonem, o  czym już pisałem.

● Pytania zazwyczaj zadajemy na czacie, w  prawym dolnym oknie ekranu. Zostaną one w  sposób zbiorczy przekazane Wykładowcy po danej części zajęć i  odpowie ona na nie w  czasie przeznaczonym na odpowiedzi, lub też w  niektórych przypadkach odpowiedzi będą na bieżąco.

● Ewentualnie zostanie włączony Tryb Zadawania Pytań, moderowany lub nie, i  Wykładowca zobaczy te pytania na swoim ekranie.
Aby zadać pytanie na czacie w  Trybie Zadawania Pytań należy kliknąć w  ikonkę szarego pytajnika ("zadaj pytanie") na dole okienka czatu.
Po kliknięciu ikonka ta zmieni kolor na niebieski.
Wyjście z  trybu zadawania pytań i  powrót do czatu publicznego nastąpi po kliknięciu ikonki "napisz wiadomość"

● Jak Państwo przeczytają, w  emailu przysłanym przez system ClickMeeting z  zaproszeniem na dane Wydarzenie, można też wdzwonić się na to Wydarzenie z  telefonu, ale wtedy mamy tylko dźwięk, bez obrazu.
Do wdzwonienia się potrzebny jest tylko podany w  emailu numer telefonu i  pin.
Jest to opcja awaryjna, ale czasami się przydaje. Na przykład w  razie awarii dźwieku w  naszym komputerze, czy smartfonie.

● W  paltformie ClickMeeting do komunikacji wizualnej z  Uczestnikami służy czat, gdzie w  lewym dolnym rogu ekranu wpisujemy nasze informacje.
Istnieje też system ikon służacy do komunikacji wizualnej.
Aby wstawić obok swojego nicka (wybranej przez siebie nazwy) na liście uczestników jedną z  ikon, należy kliknąć w  rysunek dłoni w  prawym dolnym rogu ekranu. Jednak przy dużej liczbie uczestników ikony te mogą byc trudne do zauważenia.
Lista ikon:
- Podnieś rękę
- Zgadzam się
- Nie zgadzam się
- Głośniej
- Ciszej
- Potrzebuję pomocy
Pamiętamy, żeby po każdym włączeniu i  wykorzystaniu ikonki, potem ją wyłączyć, aby nie wprowadzać w  błąd wykładowców, organizatorów i  innych uczestników webinaru.

● W  razie pytań prosimy o  telefon na numer:
22-478-57-15 - podstawowy
690-253-043, 697-113-930 - dodatkowe
lub email na adres:
marian.nosal@gmail.com

● W  czasie sesji awaryjne numery telefonów kontaktowych do organizatorów są jak wyżej.

● Wszystkie nasze szkolenia, informacje i  zapisy podane są na stronie www:
www.CentrumSztukZdrowotnych.pl

● Z  naszych doświadczeń wynika, że system webinarowy ClickMeeting jest łatwy i  bardzo miły w  użyciu :-)

● życzymy miłego oglądania i  owocnej nauki :-)

28 IX 2020 roku
Lada Maliňáková Marian Nosal
zespół: www.CentrumSztukZdrowotnych.pl
zobacz:



Szkoła, szkolenia  akupunktury i ziołolecznictwa Tradycyjnej Medycyny Chińskiej, masaże, dietetyka, kursy, warsztaty - Instrukcja użycia systemu webinarowego ClickMeeting dot.gif

Zapraszamy też na Youtube: Szkoła, szkolenia  akupunktury i ziołolecznictwa Tradycyjnej Medycyny Chińskiej, masaże, dietetyka, kursy, warsztaty - Instrukcja użycia systemu webinarowego ClickMeeting youtube.png, oraz na FB Szkoła, szkolenia  akupunktury i ziołolecznictwa Tradycyjnej Medycyny Chińskiej, masaże, dietetyka, kursy, warsztaty - Instrukcja użycia systemu webinarowego ClickMeeting facebook.png


© Marian Nosal 2007, Czas generacji strony: 37.2 ms. Ostatnia aktualizacja: 2023-10-22 17:53