☼ Szkoła Tradycyjnej Medycyny Chińskiej ☼
ZAPRASZAMY NA NOWĄ EDYCJĘ szkolenia:
Podstawowy kurs masażu stóp On Zon Su 按踵術 - starożytna chińska refleksologia stóp. Kurs dziewięcioczęściowy. Warszawa, XI 2024 - VI 2025 roku. Prowadzi Lada Malinakova.
Informacje i zapisy:
Lada Malinakova, Marian Nosal, komórka: 571245333; stacjonarny: 224785715, więcej…





Instrukcja użycia systemu webinarowego ClickMeeting w ramach Wydarzeń organizowanych przez CentrumSztukZdrowotnych.pl
Obsługa systemu Clickmeeting w ramach naszych Wydarzeń jest intuicyjna, więc łatwo jest ją opanować, jednak wszystkim polecamy przeczytanie tego tekstu i zapoznanie się z materiałami podanymi w linkach do otrzymanego zaproszenia
● Emaile z zaproszeniem na webinary organizowane przez CentrumSztukZdrowotnych.pl wysłamy zazwyczaj poprzez plaformę ClickMeeting do Uczestników z adresu:"CentrumSztukZdrowotnych.pl W-wa" <no-reply@clickmeeting.com>
najczęściej dzień przed szkoleniem i gdyby nie było go w skrzynce pocztowej lub w SPAMIE/Ofertach itp., na przykład 4 godziny przed webinarem, to prosimy o skontaktowanie się z nami.
● w zajęciach cyklicznych jedno zaproszenie i przysłany w nim link do Wydarzenia jest aktualny na wszystkie sesje tych zajęć aż do przysłania następnego zaproszenia. Zazwyczaj przez jeden miesiąc.
● Ponieważ ClickMeeting jest platformą opartą na przeglądarkach internetowych, wymagane jest korzystanie z ich najaktualniejszych, oficjalnych wersji, takich jak Google Chrome, Mozilla Firefox (z ograniczeniami: patrz na uwagę niżej), Edge, Opera, czy Safari.
● UWAGA: w przypadku filmowania wydarzenia CM na smartfonie obraz w przeglądarce internetowej Mozilla Firefox może być odwrócony. Dlatego ta przeglądarka nie jest polecana, a jeżeli jej używamy, to dobrze mieć też zainstalowaną na naszym urządzeniu inną polecaną przeglądarkę internetową, aby w razie pojawienia się odwróconego obrazu, przełaczyć się na nią.
● W smartfonach można też używać aplikacji systemu ClickMeeting. Jest ona mniej polecana, ponieważ łączność komórkowa jest mniej stabilna, niż połączenie światłowodowe. W przypadku aplikacji smartfonowej potrzebne jest bardzo stabilne połączenie WiFi.
● Łącza naszych urządzeń powinny być stabilne i wydajne, aby przeszedł przekaz audio i video.
● Wymagania techniczne i inne opisane są w dokumentacji systemu ClickMeeting (ClickMeeting.com), na przykład w dziale Baza Wiedzy na dole strony www.
● Aby zalogować się do systemu ClickMeeting otwieramy email, który otrzymaliśmy/otrzymamy i klikamy Dołącz (zalecane i wygodne) lub kopiujemy przysłany link do webinaru do paska adresu przeglądarki internetowej i potwierdzamy np. klawiszem Enter.
● Dobrze jest zalogować się na każdy webinar około 10-15 minut wcześniej, żeby sprawdzić łącza i podstawy obsługi systemu ClickMeeting.
● Jeżeli, dla sprawdzenia poprawnosci linku, zalogujemy się dużo wcześniej, na przykład w przeddzień Wydarzenia i Wydarzenie będzie jeszcze zamknięte, to mimo to powinniśmy zobaczyć stronę www Poczekalni z podstawowymi informacjami o naszym webinarze, przynajmniej jego nazwę i datę otwarcia.
● W trakcie logowania podajemy swoje imię, adres e-mail, na który przyszło zaproszenie oraz hasło/token, które podane będzie w zaproszeniu.
Adres email i hasło/token zazwyczaj już są podane przez system.
Każdy nasz webinar zabezpieczony jest hasłem/tokenem.
W czasie logowania proszę podawać w rubryce "Imię" dane niewrażliwe, na przykład imię i pierwszą literę nazwiska (np. Jan Kowalski podaje "JanK", "Jan" lub "Janek"), bo dane te są widoczne dla innych osób.
Każdy uczestnik sam decyduje o tym, jak będzie widoczny dla innych.
● Jeżeli Państwa lub nasz system łączności lub też sam system webinarowy ClickMeeting z jakichś powodów przestanie działać (np. przerwa w dostawie Internetu), to logujemy się od nowa, czyli ponownie otwieramy email, który otrzymaliśmy/otrzymamy i ponownie klikamy Dołącz (zalecane i wygodne) lub kopiujemy przysłany link do webinaru do paska adresu przeglądarki internetowej i potwierdzamy np. klawiszem Enter.
● Plik z materiałami dla Uczestników zazwyczaj wysyłamy emailem lub należy go pobrać z czasie Wydarzenia, klikając na naszego awatara (inicjały naszego Imienia podanego przy logowaniu) i w opcję "Udostępniane pliki".
● W czasie sesji nie będzie możliwości włączania mikrofonów uczestników i zbiorowej dyskusji ze względu na dużą liczbę uczestników i powstawanie sprzężeń akustycznych.
Czasami wykonujemy włączenia mikrofonów i kamer niektórych uczestników.
Kiedy zabieramy głos, to aby nie było sprzężeń akustycznych oddalamy mikrofon od głośnika, maksymalnie wyciszamy głośnik, lepiej jest wyłączyć głośnik i korzystać ze słuchawek, a najlepiej używać słuchawek sprzężonych z mikrofonem i posiadającycg filtr odcinający sprzężenia akustyczne na linii słuchawka-mikrofin..
● Jeżeli komuś podłączymy kamerę i / lub mikrofon, aby mógł mówić, na przykład zadawać pytania, to uaktywniajcie te urządzenia klikając na czerwone ich ikonki w systemie ClickMeeting (nawet jeżeli podłączenie jest powtórne i za każdym następnym razem też!)
Zazwyczaj nasza przeglądarka internetowa również prosi o potwierdzenie pozwolenia na udostępnienie kamery i mikrofonu.
Czyli potwierdzamy w DWÓCH programach za każym razem wejście na wizję, czy fonię!
Inaczej jest w smartfonach, w aplikacji internetowej ClickMeeting, gdzie wejście na wizję i fonię potwierdzamy tylko jednokrotnym kliknięciem w czerwone ikonki odpowienio kamery i mikrofonu,
Kiedy zabieramy głos, to aby nie było sprzężeń akustycznych oddalamy mikrofon od głośnika, maksymalnie wyciszamy głośnik, lepiej jest wyłączyć głośnik i korzystać ze słuchawek, a najlepiej używać słuchawek sprzężonych z mikrofonem, o czym już pisałem.
● Pytania zazwyczaj zadajemy na czacie, w prawym dolnym oknie ekranu. Zostaną one w sposób zbiorczy przekazane Wykładowcy po danej części zajęć i odpowie ona na nie w czasie przeznaczonym na odpowiedzi, lub też w niektórych przypadkach odpowiedzi będą na bieżąco.
● Ewentualnie zostanie włączony Tryb Zadawania Pytań, moderowany lub nie, i Wykładowca zobaczy te pytania na swoim ekranie.
Aby zadać pytanie na czacie w Trybie Zadawania Pytań należy kliknąć w ikonkę szarego pytajnika ("zadaj pytanie") na dole okienka czatu.
Po kliknięciu ikonka ta zmieni kolor na niebieski.
Wyjście z trybu zadawania pytań i powrót do czatu publicznego nastąpi po kliknięciu ikonki "napisz wiadomość"
● Jak Państwo przeczytają, w emailu przysłanym przez system ClickMeeting z zaproszeniem na dane Wydarzenie, można też wdzwonić się na to Wydarzenie z telefonu, ale wtedy mamy tylko dźwięk, bez obrazu.
Do wdzwonienia się potrzebny jest tylko podany w emailu numer telefonu i pin.
Jest to opcja awaryjna, ale czasami się przydaje. Na przykład w razie awarii dźwieku w naszym komputerze, czy smartfonie.
● W paltformie ClickMeeting do komunikacji wizualnej z Uczestnikami służy czat, gdzie w lewym dolnym rogu ekranu wpisujemy nasze informacje.
Istnieje też system ikon służacy do komunikacji wizualnej.
Aby wstawić obok swojego nicka (wybranej przez siebie nazwy) na liście uczestników jedną z ikon, należy kliknąć w rysunek dłoni w prawym dolnym rogu ekranu. Jednak przy dużej liczbie uczestników ikony te mogą byc trudne do zauważenia.
Lista ikon:
- Podnieś rękę
- Zgadzam się
- Nie zgadzam się
- Głośniej
- Ciszej
- Potrzebuję pomocy
Pamiętamy, żeby po każdym włączeniu i wykorzystaniu ikonki, potem ją wyłączyć, aby nie wprowadzać w błąd wykładowców, organizatorów i innych uczestników webinaru.
● W razie pytań prosimy o telefon na numer:
22-478-57-15 - podstawowy
690-253-043, 697-113-930 - dodatkowe
lub email na adres:
marian.nosal@gmail.com
● W czasie sesji awaryjne numery telefonów kontaktowych do organizatorów są jak wyżej.
● Wszystkie nasze szkolenia, informacje i zapisy podane są na stronie www:
www.CentrumSztukZdrowotnych.pl
● Z naszych doświadczeń wynika, że system webinarowy ClickMeeting jest łatwy i bardzo miły w użyciu :-)
● życzymy miłego oglądania i owocnej nauki :-)
28 IX 2020 roku
Lada Maliňáková i Marian Nosal
zespół: www.CentrumSztukZdrowotnych.pl
zobacz:


